Jaké jsou nejoblíbenější reklamní předměty?
Reklamní předměty jsou účinným marketingovým nástrojem pro utužení vztahů s obchodními partnery, zákazníky nebo stálými klienty. Jak se ale v nepřeberném množství možností vyznat a které dárky patří mezi ty nejoblíbenější?
Praktické dárky
Lidé jsou v dnešní době zahlceni reklamou. Aby si vaši značku zapamatovali, musíte jim proto nabídnout víc než jen pouhé logo. Proto mezi nejoblíbenější reklamní předměty dlouhodobě patří reklamní textil – batohy a vaky, trička nebo čepice, zkrátka věci, ze kterých obdarovaný může mít užitek. Jako bonus se povědomí o vaší značce snadno rozšíří.
Psací potřeby patří mezi naprostou klasiku mezi dárkovými předměty. Jejich velkou výhodou je nízká pořizovací cena, avšak i v této kategorii lze najít luxusní zboží v podobě značkových per. Chybu neuděláte ani s potištěnými sešity nebo trhacími bločky. Dalším žádaným zbožím jsou praktické diáře.
Oblíbené jsou také hrnky. Zde velmi záleží na tom, jak moc času a financí do nich chcete investovat. Nejjednodušší a nejlevnější jsou obyčejné keramické hrnky s natištěným logem, o něco dražší jsou pak gravírované sklenice nebo designové kousky.
Hitem moderní doby je reklamní elektronika, tedy USB flash disky, powerbanky a podobně. Zde si sice trochu připlatíte, ale máte jistotu že pokud budou předměty kvalitní, neskončí na dně zásuvky a zákazníci je budou používat klidně i několik let.
Poměrně dobře si vedou vonné svíčky. Je v tom i trocha psychologie – mozek si příjemnou vůni automaticky spojí s natištěnou grafikou.
Na co si dát pozor?
Reklamní předmět nemusí vždy úzce souviset s předmětem vašeho podnikání, ale nesmí být ani kontraproduktivní (například reklama na dětskou hernu natištěná na zapalovači). Je vždy vhodné cílit na určitou cílovou skupinu. Nezapomeňte také, že lidé si vaši značku spojí i s kvalitou daného předmětu. Pokud si nejste jistí výběrem, svěřte se do rukou profesionálů a nechte si od nich poradit.